Mahnı, musiqi qədər, incəsənət, mədəniyyət qədər insanları bir-birinə heç nə bağlamır. İncəsənətin, mədəniyyətin, xüsusən də, mahnının, musiqinin oynadığı rolu heç bir vasitə oynaya bilməz.

HEYDƏR ƏLİYEV
183

Xalça Muzeyində xalçaçı-rəssam Eldar Mikayılzadənin mühazirəsi dinlənilib

Azərbaycanın Xalq rəssamı Mikayıl Abdullayev ötən əsrin 70-ci illərində Nəsimi obrazını yaratdı. Bizim də istinad etdiyimiz obraz məhz o rəsmdən başladı. Xalçanı yaradarkən həm də Nəsimin “Sığmazam” qəzəlindən ilhamlandım.

Bu sözləri “Nəsimi” xalçasının müəllifi, xalçaçı-rəssam Eldar Mikayılzadə Azərbaycan Milli Xalça Muzeyində mühazirəsi zamanı söyləyib.

Bildirib ki, sovet dövrünün ideologiyasından irəli gələrək Nəsimi obrazı yaradılarkən onun geyimində, əmmaməsində təhriflərə yol verilirdi. Onu tacirlər, bəzən də zadəganlar qiyafəsində təsvir edirdilər.

Yeni obrazların yaradılmasına ehtiyac duyulduğunu söyləyən rəssam izləyicilərin diqqətini Nəsimin əmmaməsinə yönəldib: “Sufizmin cərəyan etdiyi bir dövrdə Nəsimi başına Mikayıl Abdullayevin təsvir etdiyi əmmaməni qoya bilməzdi. O dövrün insanları başqalarına müsəlman olduğunu göstərmək üçün geyimlərinə xüsusi diqqət yetirirdilər. Sufilərin əmmaməsi insanın boyundan asılı olaraq beş metrə qədər uzanırdı. Bu həm də kəfən rolunu oynayardı”, -deyə E.Mikayılzadə vurğulayıb.

Vurğulayıb ki, Nəsimi hürufi olduğundan libası da sadə olmalı idi. Sufilər israfa yol verməzdilər, o dövrdə ən ucuz parça sayılan yundan istifadə edərdilər. Burada rəssam hədisləri əsas tutaraq dahi mütəfəkkirin saqqalını bir barmaqdan uzun təsvir etməyib.

Qeyd edib ki, obrazın yaradılmasında qırmızı rəng Nəsiminin inqilabi ruhda böyüdüyünü, yaşıl rəng isə onun seyid olduğunu göstərir. Xalçanın aşağı hissəsində Azərbaycan klassik ornamenti ilə əhatələnmiş şairin adı əks olunub. Bu tip ornament üçün ənənəvi olan bir-birinə dolaşan budaqlar xeyir və şərin mübarizəsini simvolizə edir. Şairin çiyinləri arxasında iki şəhərin – Şamaxı və Suriyanın Hələb şəhərləri təsvir olunub ki, bu da onun doğulduğu və vəfat etdiyi yeri göstərir.

Rəssamın emalatxanasında çalışan Zümrüd Hüseynzadə xalçanın toxunması zamanı ortaya çıxan çətinliklərdən və toxunma prosesindən danışıb: “Eldar Mikayılzadə “Nəsimi”yə çox diqqətlə yanaşdığından işimiz çox ləng gedirdi. Rənglərə diqqət yetirirdi, minə yaxın sap növündən istədiyi rəngi ala bilmirdi. Buna görə də toxuduğumuzu söküb bir də toxuyurduq. Ancaq bütün bunlara baxmayaraq gözləntilər bizi sevindirdi”.

Sonra xalçaçı-rəssam iştirakçıların suallarını cavablandırıb.

Qeyd edək ki, “Nəsimi” xovlu xalçadır. İpək və yundan istifadə olunan xalçanın toxucuları Dürdanə Babayeva, Şəfiqə Namazova və Solmaz Namazovadır.

XƏBƏRLƏR

23.10.2019 14:56
“Uşaq kitab karvanı – bölgələrdə” layihəsi çərçivəsində bölgələrdə səyyar kitab sərgiləri təşkil olunur
23.10.2019 14:36
Azərbaycan Milli İncəsənət Muzeyində yeni layihənin təqdimatı olacaq
23.10.2019 09:39
“Gələcəyin konsepsiyalarında mədəniyyət amili” mövzusunda beynəlxalq elmi-praktiki konfrans keçirilib
23.10.2019 08:55
Xalça Muzeyində Xalq rəssamı Bədurə Əfqanlının retrospektiv sərgisi açılıb
22.10.2019 17:20
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi yanında Mədəni İrsin Qorunması, İnkişafı və Bərpası üzrə Dövlət Xidmətinin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
22.10.2019 17:10
Tarix-mədəniyyət qoruqlarının yaradılması haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı
22.10.2019 14:55
Azərbaycan Teatr Xadimləri İttifaqının XIV konfransı keçirilib
22.10.2019 10:43
Füzuli Dövlət Dram Teatrının baş rejissoru Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən mükafatlandırılıb
21.10.2019 12:09
Azərbaycanın Dövlət Müstəqilliyi Günü Gürcüstanda qeyd olunub
21.10.2019 10:50
“Daha çox caz, daha çox intellekt” şüarı ilə Bakıda növbəti Beynəlxalq Caz Festivalı keçirilir
21.10.2019 09:47
İncəsənət əsərlərinin növbəti auksionu keçiriləcəkdir
21.10.2019 09:25
Xalq rəssamı Bədurə Əfqanlının həyat və yaradıcılığına həsr olunmuş sərgi açılacaq
21.10.2019 09:21
“Mən ağacam” tamaşası maraqla qarşılanıb
21.10.2019 09:15
Akademik Musiqili Teatr növbəti beynəlxalq festivala hazırlaşır
21.10.2019 08:55
Astarada Nəsiminin 650 illik yubileyi qeyd olunub
18.10.2019 17:22
Bakı şəhərində “Ustad dərslər” layihəsi həyata keçirilib
18.10.2019 17:20
Azərbaycanın Dövlət Müstəqilliyi Günü münasibətilə Daşkənddə sərgi açılıb
18.10.2019 16:31
Nizami Gəncəvinin “Yeddi gözəl” əsəri Daşkənddə özbək dilində işıq üzü görüb
18.10.2019 14:21
Yaradıcı əməyə verilən qiymət
18.10.2019 12:49
Almaniyada İmaddədin Nəsiminin 650 illiyi ilə bağlı tədbir keçirilib
18.10.2019 10:28
Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət naziri və nazir müavini bölgələrdə vətəndaşları qəbul edəcək
18.10.2019 09:42
ICOM Azərbaycan Milli Komitəsinin yeni sədri seçilib
18.10.2019 09:19
Azərbaycan Milli Kitabxanası ilə Berlin Universiteti arasında əməkdaşlıq haqqında Memorandum imzalanıb